Co mě naučila vysoká

čtvrtek, prosince 29, 2016

Na vysoké jsem strávila celkem čtyři týdny. Pokud se vám to zdá málo, vězte, že čas je relativní. I za těch pár dní se totiž člověk dokáže naučit spoustu věcí. Nevěříte? Tento článek vás o tom zcela jistě přesvědčí. Jen pro upřesnění dodávám, že následující poznámky jsou zcela autentické. Většinou jsem je psala cestou na přednášky... nojo, a taky během nich. Prokoukli jste mě.

A pokud se někdo z vás bojí, že bych ho chtěla trápit poznámkami z chemie, nechť se uklidní. Z těch jsem se totiž vážně nenaučila vůbec - ale vůbec nic.
 
  •  Studentský život je jen mýtus. Student totiž nemá život. Žádný.
  • Toaletní papír ani cukr nebo sůl se prostě doma jen tak nezjeví - ne pokud nezvednu zadek a nezajdu do obchodu.
  • Komunikovat s lidmi. Občas totiž nebylo zbytí a na to pitomé studijní oddělení jsem fakt napsat musela.
  • Zalévat kytky. I když ty zvadlé růže na dně koše by určitě protestovaly…
  • Jíst to, co bych měla a ne to, na co mám zrovna chuť. On ten sýr nebyl zadarmo, žejo…
  • Chemie je zlo. Ehm. Chtěla jsem říct krásná, ale náročná věda. Tak do třetice… Kur… náročná a pro běžného smrtelníka nezvladatelná.
  • Že člověk dokáže vypít víc kafe, než vůbec tuší.
  • I břečka z automatu občas přijde vhod. Zvlášť, když se blíží konec týdne a peněženka zeje prázdnotou…
  • Olomouc je asi krásné město a až dostuduju, rozhodně bych si sem měla zajet na dovolenou, abych ho trochu poznala.
  • Že v tomto světě existuje dobro a já nejsem úplný asociální blázen.
  • Člověk měl jít za svým srdcem a ne tam, kde by chtěli mít jiní.
  • Oproti výprodejům knih, které moje peněženka totálně nesnáší, ty s jídlem naprosto zbožňuje.
  • Cenit si spánku.
  • Že chybovat je lidské.
  • Tři je ošklivé číslo.
  • Prokrastinace na vysoké nabývá úplně jiných rozměrů (dokonce jsem po sto letech otevřela Prokletí - příběh, který bych jednou ráda vydala - a připsala k němu pár stránek!)
  • Čínské polívky jsou zlo.
  • … Ale ne tak velké jako menza.
  • Americké filmy o životě na vysoké jsou lež. Nebo propaganda. Těžko říct.
  • Život na střední byl celkem fajn.
  • Že kytka je vlastně živý tvor jako kterýkoliv jiný, takže není nic zahanbujícího na tom, když jí pojmenujete. Jo, jednou vám Gordona představím… Pokud ho do té doby nezabiju…
  • Brečet do polštáře tak tiše, že to moje spolubydlící nepozná.
  • Že klukovi, který se vám líbí, ruka jen tak nezmizí. Dost možná ji prostě jen drží jeho přítelkyně…
  • Potterheadi ani Whoviani ještě nevymřeli. Normálně žijí mezi námi a ve skutečnosti jsou ještě mnohem přátelštější než na internetu.
  • Zpoždění českých drah je nic oproti tomu, co může nabrat regiojet.
  • Dospělost stojí za prd. Pokud teda stejně jako já každý den vstáváte nejpozději v šest.
  • I stěny mají uši. A soukromí, to existuje jen v pohádkách…

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Úplně mi mluvíš z duše. ♥ Akorát já se stále trápím... Udělala jste dobře, paní učitelko. :)

    OdpovědětVymazat

Facebook

wattpad